torek, 21. junij 2016

LEPA Z OBLINAMI




LEP POZDRAVČEK DAME

 

Se vam dogaja, da ste ves čas na dietah,ves čas po trgovinah in še vedno totalno nezadovoljne s svojim videzom? Meni se je to dogajalo ves čas, mogoče okoli dvajsetega leta sem imela res obdobje, ko ne bi na sebi ničesar spremenila,drugače pa sem vedno hrepenela po tem, da bi bila boljša, lepša in samozavestnejša. Največji problem so mi vedno predstavljali kilogrami, saj veste deset dol pa poglej čez pol leta petnajst gor...znano? Najbolj pa me razjezijo komentarji kot so migati bo treba gospodična... Potem hodiš v hribe, si privoščiš osebnega trenerja, stradaš ampak še vedno ne spadaš med lepotice...Temu je potrebno narediti konec, ker če bi tako nadaljevala bi zamudila svoja najlepša leta.Moja izkušnja ne temelji na zgodbi o ženski, ki je izgubila ogromno kilogramov in je sedaj vsa ponosna na to.To je zgodba o mladi mamici, ki se je vzljubila, začela vlagati vase in se ta trenutek sama zase počuti najlepšo...Kilogrami gredo pa seveda počasi sami od sebe dol, ker enostavno to ni več prioriteta.Kdaj ste si nazadnje privoščile nakup poletne oblekice ali pa kratkih hlač?Jaz sem si to letos prvič kupila po štirih letih,počutim se izjemno...In to je tisto, kar nameravam deliti z vami drage dame...jutri bo ze prva objava o poletnih kratkih hlačah za močnejše ženske...super material, nizka cena ampak na to bomo počakale do jutri;)...
No pa da se vrnemo na mojo zgodbo, po porodu drugega otroka sem se pa resnično zapustila.
Spomnim se gospoda, ki mi je rekel da kažem približno 40 let!Prosim???Jaz pa stara 28 let.
Naslednji dan sem obiskala frizerja, prosila sem ga za najbolj odštekano frizuro z najbolj odstekano barvo...Pa so šli dolgi črno kodri papa...Ena stran glave zabrita in pa živo oranžna barva;)...Tako da dame bodite drzne, sploh pa se zaradi kilogramov ne skrivajte v ozadju.
Da pa boste to kar vam poskušam opisati čimbolj razumele bom z vami delila slike, ki sem upala, da jih nikoli nihče ne bo videl.Danes pa imajo namen,motivirati vas,da obiščete frizerja,si nakupite make up,hudo oblekico pa četudi je xxxxl in ujamete poletje.
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar